Renovering på Gång

Då var det dax igen!
Vi har haft en hel del renovering dom senaste två åren.
Nytt kök, sovrum, hel kakalt badrum och gästtoalett men nu är det dörrana som ska bytas ut.
Vi bor i en hyres men jag planerar på att bo här till jag dör för jag älskar min lägenhet och vill helt ärligt inte ha en 
köpe lägenhet, trivs med att kunna ringa och gnälla när något går sönder.
Så idag när jag hade lämnat mini på dagis så blev det ett besök på fastighetskontoret.
Husvärden här är alltid lika trevlig och han fixar alltid som jag vill ha det så jag fick mina vita dörrar 
och istället för tråkiga gråa handtag så fick jag mässinghandtag.
Så 9 st dörrar med mässinghandtag och nytt golv levereras här om ca 3 veckor.
Älskar renovering!
Men nu är det dax att göra sig ordning för fika med en fin kollega och vän!
 
Tänk nu bort det fula grå handtaget och fantisera fram ett vackert i mässing