Hoppas att alla tar sig tiden att läsa om Mammahjartat.se

Jag skriver mest om mina bakverk och maten jag lagar men det var inte så många år sedan jag
inte hade möjligheten att baka.
Jag hade inte ens råd att göra chokladbullar med mina barn.
Jag var ensamstående med 2 små, 19 år och pluggade till undersköterska.
Det var inte enkelt att få verken tid eller pengar att gå ihop på den tiden, det var alltid något som hände som gjorde att all planering gick åt skogen.
Att prioritera sig själv fanns inte ens på kartan!
Barnen är och har alltid varit mitt allt precis som dom flesta mammor känner.
 
Men!
 
Den viktigaste personen i ditt liv är DU om inte du mår bra kommer dina barn att påverkas av det.
Det är okej att känna man inte orkar, att man inte vill och man bara behöver en paus.
Mammahjärtat erbjuder ensamstående både mammor och pappor med barn mellan 1-4 år möjligheten att söka en paus hos dom.
Man skickar en ansökan via deras hemsida och då har man möjlighet att få gå på tex massage, klippning mm 
utbudet varierar beroende på vilka samarbetspartners dom har.
 
Nu är mina barn 6, 10 och 13 år jag bor med en underbar man och jag har ett jobb jag älskar.
Det blir bättre men den tiden det inte är bra kan kännas som en evighet.
Så snälla om du har ett företag som kan tänka sig att hjälpa en ensamstående förälder att få en paus 
så snälla ta chansen att göra någon annans vardag lite bättre.
Som företagssponsor får du får du exponering på social medier, artikel om om ditt företag tillsammans med bilder tagna av fotograf på plats hos er,diplom för medverkan mm
Men framförallt har du gjort någon annans liv lite lättare för en stund och vad kan vara bättre för själen än det?
För att anöka om att bli sponser klicka här.
 
 
Detta är ett av mina hjärtan
 
 
 
#1 - - Anonym:

Tack så otroligt mycket Sara för att du delar med dig av din personliga historia, så fint av dig. Det betyder jätte mycket för oss att du tar dig tid för att hjälper oss att nå ut till vår målgrupp. Fantastisk🙏🏼