Present Till Mig Själv

Som jag skrev igår så var jag och mini i Saluhallen.
Kände igår att det var dax att unna mig något jag velat ha till köket länge.
Jag köper näst intill aldrig kläder till mig själv jag handlar mest till barnen och dom gå gånger jag handlar till mig 
är det nästan alltid till köket.
Mamma fråga mig igår vad jag önskar mig när jag fyller 30, läs ångest i samband med det!
Mitt enda svar på det är att något till köket och jag blir glad för vad som.
Men tillbaka till min shopping.
Jag har länge tittat på en saftkanna av ett annat märke men den kostar nära 2000:- och set fungerar liksom inte hos oss med 4 barn som ska kunna ta saft själva.
Men igår stod den bara där på hyllan och kalla på mig.
Hos Olsson&Gerthel i Malmö Saluhall.
Den helt perfekta saftkannan som ser ut exakt som den jag vill ha och till ett helt perfekt pris.
255:- känns inte lika mycket fall någon av barnen tappar den
även om jag nu inte hoppas på det ska hända.
 
 
Det var lika roligt att öppna den när jag kom hem som det var att ta den från hyllan 
 
 
Det är inpackat så snyggt och med omsorg
Detta är glädje för mig 
 
 
Det kommer att serveras mycket i denna och den kommer säkerligen vara med på många foton fram över!