Lunch & Impuls Inköp

Igår var jag och mamma och skulle kasta lite skräp på tippen eftersom jag har tömt ut min klädkammare.
Efter det tänkte vi kanske en snabb lunch i Limhamn.
Men efter några oplanerade svängar hamna vi vid svågertorp istället.
Så det blev ett besök i glashuset, dom har helt underbara inredningsdetaljer!
Hitta två burkar från svensk tenn som jag önskat mig nu när jag fyller år.
Man får passa på att gå i såna butiker när man har möjlighet att lämna alla barnen hemma med en underbar man.
 
Efter det blev det lunch på Ikea , köttbullar med potatis en klassiker.
Känslan av att sitta ner och äta utan att någon säger, det var inte gott, jag behöver gå på toa, jag är trött på att sitta här, han slog mig, han retar mig och allt annat dom kan komma på är obskrivlig.
Det var min helt egen version av en lyxmiddag.
 
Har velat ha en ny lampa i köket länge och idag hitta jag en som passa perfekt!
Dessutom kosta den nästan inget eftersom jag hade sladd och kontakt hemma.
Så jag lämna Ikea mätt och nöjd med min nya lampa