Tacos Baguetter

Jag är inte jätte förtjust i att äta samma mat två dagar i rad men skulle absolut inte kasta mat.
Så oftast blir resterna en twist på föregående middag.
Igår hade vi tacos och det blev en hel del över, baguetter från morgonen och lite fantasi blev tacos baguetter.
 
Du behöver:
Dom rester du har egentligen men detta var mina 
 
Köttfärs 
Lök 
Gröna oliver 
Fetaost i tärningar 
Tomat 
Riven ost 
Baguetter 
 
Börja med att dela baguetterna i mindre delar och trycka till det mjuka i mitten.
Jag hade lite vitlöksmör i kylen så jag smorde mina bröd med det.
Hacka oliverna, lök och tomat i mindre bitar.
Blanda ihop alla ingredienser utom den rivna osten.
Lägg blandningen i baguetterna och strö över den rivna osten.
Grädda på 175 grader tills osten har fått en fin färg.
 
Servera gärna med övriga grönsaker från tacosen och någon god dressing.
 
 
 
Vad brukar ni har till tacos?
 
 
Eller andra tips på vad man kan göra med tacos rester?