I Dag Vilar Vi...Tror Jag

Idag blir det inget bakat, tror jag.
Idag tänkte jag bara njuta av min underbara familj!
 
Så jag tänkte berätta lite om min familj.
Den består av en helt underbar man som Oussama, vi har bott ihop i tre år nu.
Leo är min äldsta son på snart 12 år, Cazandra är min dotter på 9 år och Alexander är min minsta på 5 år.
Sen har jag även glädjen av ett bonusbarn, Oussamas son som heter Hakim han är också 9 år.
 
Dom kan driva mig till vansinne ibland tex när en stoppar fingert i tårtan och den andra välter hela
plåten med bullar på golvet.
Men vad ska man göra utan dom hade mitt liv inte varit som det är idag.
 
Vem är jag då?
Som ni säkert har listat ut så heter jag Sara.
Jag är 28 år, har inte riktigt accepterat att jag blir 29 detta året!
Jag är utbildad undersköterska och har jobbat inom vården i många år, jag trivs jätte bra med det.
Att baka har alltid varit en passion i mitt liv något som skänker mig glädje och lugn.
Älskar att prova nya recept!
Har du något recept som du absolut tycker att jag måste prova eller någon ide du vill jag ska provbaka så skriv en rad, jag gör det gärna!
 
Det var lite om mig och min familj.
Nu ska jag krypa ner i soffan och titta lite på en av mina många serier.
Hoppas att ni får en riktigt mysig söndag!
 
 
 
Lite bilder på oss