Super Enkel KöttFärsLimpa

Med ett hem fullt av barn har man inte alltid jätte mycket tid över så
inbland behöver det bara gå snabbt och enkelt.
Igår när jag var ute med mamma så tipsa hon om denna
köttfärslimpa och jag var ju tvungen att prova dock med lite modifikation.
 
Du behöver 
700g valfri Köttfärs jag använde kalvfärs 
2 Ägg 
1 påse Blå Band fransk löksoppa
25 gram Smör 
 
 
 
 
Blanda allt utom smöret i en bunke och forma till en limpa på en plåt eller i en ugnsäker form.
Toppa med lite smör.
Det tar ungefär 5 min att fixa allt, så underbart!
Låt stå i ugnen 40 min på 200 grader.
 
Du får en fantastisk smak med minsta möjliga ansträngning.
Skyn när köttfärslimpan är klar går jätte bra att hälla i en kastrull och göra bottenredning på, 
det blir en jätte god sås.
 
 
Stekte gårdagens potatis och kokte lite bönor till så var middagen klar