Middags Planering och Hantverkare

Barnen har åkt till skolan och O åker snart till jobb så då är det bara jag hemma.
Hemma och sitter och väntar på hantverkare.
Visst är det underbart när man får en lapp i brevlådan
"Vi behöver tillgång till din lägenhet och kommer att vara där mellan 07-16, tack"
Ja för jag har inget annat att göra på dagarna än att sitta och vänta, kan man inte
bara boka en tid med sina kunder?
Ja ja nu sitter jag här i mina mysbyxor och det känns ändå inte helt fel men måste göra
något produktivt så det får bli veckans middags planering.
 
Måndag: Bakad potatis med kalkon fyllning 
 
Tisdag: Kycklinggryta med ris/bulgur 
 
Onsdag: Pannerad fisk med potatis 
 
Torsdag: Pytt i panna med rödbetor och stekt ägg
 
Fredag: Taco gratäng 
 
Lördag: Barnen bestämmer 
 
Söndag: Stek med potatis och sås 
 
Tror det kan bli en bra matvecka, vad äter ni?
Nu ska jag njuta va mina nya blommor och sen blir det nog lite bakning.
 
 
 
Känns verkligen som vår med så finna blommor hemma fast det är så tråkigt ute